Strax läggdax

Så var denna dagen strax slut! Synd att dagarna ska gå så fort...skulle vilja att dom hade några timmar till, så man hann med att göra allt det man ville/skulle och ändå ha tid kvar att bara va!!

Skjutsade som sagt SaraFia o Mattias till Hultsfred......detta var en lite uplevelse, att se alla dessa party sugna mäniskor!!
Blev nästan lite sugen själv.... Men jag har blivit för bekväm av mig, känner inte för att sova i tält...ha ha ha!!
Jag satt kvar i bilen medan dom gick i väg med första omgången packning och "chekade" in på området. Detta tog nästan 1tim...men va gjorde det!! Det va en sån massa olika folk att titta på, riktigt roligt! :)
Hopas nu att dom får det riktigt roligt och att dom tar det Lungt??!!! Har redan fått första mmsét...det brukar bli en massa såna och telesamtal! från en mycket soscial SaraFia! Kul :)


Jag med döttrarna!! Ggrrr....

I morgon ska det visst bli Suprise utflykt!!! Har ingen aning om vart vi ska, bara att vi ska åka vid lunch tid?? och komma hem ganska sent!! Spännande!!!!

Just det!! Festen i lördags var kanon kul!! Partade fram till småtimmarna...mycket roligt folk, dans, dricka och god mat!
Har inga bilder från festen ännu....men det kanske kommer så småningom??

Här kommer iallafalll några bilder från vår snabbvisit på Öland, oxå i lördags!


Träffade både stora och lilla lillasyster... här med Olle och Ebba.


Pannan myser i poolen......

Nu är det lägg dax...Sov så gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0