Morgontrött...

Att de ska va så jäkla svårt att komma upp på morgonen?? Jag övar och övar...hela tiden men det hjälper inte!
Jag ställer klockan 1 tim innan jag ska upp för jag vill så gärna komma upp och gå ut o gå/springa en runda på morgonen....men när klockan väl ringer så är det sååå skönt att bara snoza vidarare!! så har min timme gått och det blev ingen morgonrunda.....
Men idag!!! har jag varit ute och sprungit/gått, detta därför att jag sov hos Kärleken i natt och han är så jäkla pigg på morgonen så han "drog" upp mig, jag var JÄTTE trött!! Men när jag väl kommit hem kl 07 så tänkte jag...att va tusan det är klart att jag ska ge mig ut en runda!!
Det är ju så himmla skönt när man kommer hem får ställa sig i duschen och sen äta frukost!!!
Önskar verkligen att jag kunde göra detta oftare.....


Tidig morgon bild över Rottnen. Visst är det härligt??

Igår kväll var vi hos Kärleken och grillade lite, när vi var på väg ner så fullkomliogt öppnade himmlen sig och det
började ös regna......


Så...det blev att grilla under parasollet.....


Sen satt vi uppe på altanen och åt..... Typisk svensk sommar??? eller??

Men efter ett tag så klarnade det upp och blev en kanon härlig kväll....
Så vi tyckte att det kunde vara läge att ta en tur med kanoten....


Kanon härligt att padla en sväng!


Sen var det dags för ett kvälls dopp. SaraFias premiär dopp!!


Solnedgång.....

Nu har jag bara 1dag kvar att jobba innan jag har min första semester vecka....ska bli sååå skönt att bara få vara ledig.
Har inget inplanerat för denna vecka utan tänker bara ta det som det kommer och ta det LUGNT!
Hoppas att min Carina kompis har det bra på sin resa genom "nästan" hela Sverige, som hon gör med sin dotter, syster och systerdotter! Tror att dom nu befinner sig i Malmö/Köpenhamn.

Ha det gott i sommar värmen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Åh, tack för din tanke ;)

2009-07-06 @ 13:24:44
Postat av: SaraFia

HAHAHA! Jag dör vilken otroligt het bild på mig xD Ser ut som om det är megakallt i vattnet fast det var ju varmt ;P

2009-07-17 @ 19:53:24
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0