Mys dag

Idag har jag träffat min super mysiga Carina kompis! Efter att jag hade varit och klippt mig ( så skönt att bli av ed allt hår!! utom min lugg!) så träffades vi och gick och köpte varsin macka på Subway och gick ner till Växjösjön och satte oss!! Så himla mysigt och härligt! Där satt vi och snackade en massa bus o hemligheter!! Det har faktiskt varit sol o fint väder hela dagen.....

Väl hemma så verkar det som om någon slogg nått hårt i huvet på mig?? för jag blev vrååål trött och somnade på 2 röda tvärrs över sängen!? Ha ha ha.... det tar på krafterna att åka till stan! Hittade faktiskt en jätte fin klänning på rean! men jag köpte den INTE kunde inte bestämma mig???( man är ju inte våg för intet) var inte på köphumör! hur det nu kan komma sig? Men om den finns kvar när jag kommer in nästa gång så köper jag den.

Nu har SaraFia lagat mat och vi ska starx äta, sen blir det en film och massor av glass....mums! Känns så härligt att bara få "rå om" sina tjejer emellanåt! Om ca 1 månad flytar SaraFia til storstaden igen och vi träfas inte lika ofta!


Mina älskade tjejer!

Ha det så mysigt i kväll!
Kram o go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0