Nyfiken...

Jag är faktiskt lite nyfiken på hur många som är inne och läser här på min blogg??
Kan ni inte skriva en liten hälsning till mig så jag vet vilka ni är! Det hade varit kul att veta... : )

Idag är det ännu en dag med fint väder...hoppas att det håller i sig hela dagen, så kanske man kan sitta ute o "pressa" lite i em? Men först ska jag ta och jobba lite....bara 2 dagar kvar, sen har jag SEMESTER!!! Åhhh va skönt det ska bli!
Tror att min kropp redan har ställt in sig på semester?? för det är sååå attans svårt att koma upp på morgonen...värre än vanligt!


Ser framemot att få äta frukost i sängen på semestern.... Mys mys...

Gårdags kvällen tillbringade vi i stan. SaraFia skulle in och handla lite fina köks grejer tills hon flyttar, men det hon hade tänkt sig var SLUT! Tråkigt... jag hittade mig en t-shirt från H&M, det va faktiskt allt jag handlade!!
Vi hade ju tänkt att ta med mat hem.....men så blev det inte! Det blev att vi gick till Akropolis och åt i stället, jag tog Gyros tallrik, mums va gott med massa tzatsiki till!! Uffe och SaraFia tog Souvlaki tallrik och Pannan fläskfilé med bearnaisesås.
När man har ätit så god mat så fattas bara en sak......nått sött!! jag blev akut godis sugen, på sega råttor!!! Just nu är detta mitt favo godis, så det fick bli ett besök på Hemmakväll för att köpa sega råttor!!

                     
                      Mums för sega råttor!!!!

Glöm nu inte att skriva en hälsning till mig!! så jag vet vilka som är här!

Ha det gott i sommarvärmen!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0