På språng....

Tänkte bara skriva ett snabbis inlägg. Är på språng in till stan för att köpa pressent till LillaLillasyster, hon fyller år i morgon och har lite kalas i kväll.Det ska bli trevligt, kalas är alltid kul att gå på!

Gårdags kvällen tillbringade jag och min super bästis Kicki på Markmann´s, våran egen lilla kvarterskrog här i Hovet!! Vi käkade tapas och drack vin. Satt på deras ute plats, det var verkigen en kanon kväll! Det blev mycket skratt och en massa "pladder" om allt och ingenting! Nu kommer vi inte att träffas på minst 2v!! Hur ska det gå? Tur att det finns telefon och sms. Jag sticker ju iväg till Gotland i morgon, vilket i o för sig ska bli jätte skönt och kul!



Nu ska vi sticka!
Ha det jättebra idag! Hoppas kunna skriva ett inlägg innna vi åker i morgon?!

Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

...hu ja hur ska jag klara mig utan dig gumman!!!!

o ingen mailkompis på jobbet... :-// Tack o lov att sms funkar även på Gottlandet!

2009-07-21 @ 07:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0