Party party....

Nu är det party eller rättare sagt har varit party igen!!! Yehaooo.....
Det började med After beach på Kallis vid kl 16 i em, kanon väder och jättebra stämning! Ett jättebra live band som spelade, Pist off, hette dom! Fullt ös, var verkligen sugen på att partaya! Det var jag, Uffe, A-C, Lasse och Julia. Efter det s gick vi vidare till Bolaget och tog varsit glas Rosé, iallafall jag o A-C dom andra drack öl!
Sen skulle vi vidare em till A-C o fixa mat! När vi står där så kommer A-C på att hon har gömt att köpa kött!!! Det är ju inte alls väsentligt när man ska grilla kött??!! eller???
Väl hemma så fans det inte tändvätska, så jag satte mig på cyklen o trampade ner till Statoil och fixade detta.
maten blev kanon god! Vi satt och åt gott o hade det jättetrevligt! :-)
Sen var det dax att ta sig ner till stan igen och till Munken... jag gillar verkligen detta ställe! att dansa både i Vinyl och Schlager baren!! det är bara att ge järnet!! Wow....
(Bilder från kvällen kommer)

Nu har vi precis ätit lite "natta" mat... mackor och oliver och druckit en massa vatten..... blir säkert en resorb oxå innan vi ryper ner!! allt för att vara någon så där pigg i morgon...eller rättare sagt om någta timmar!!
Hoppas verligen på fint väder så att et blir ytterligare en dag på stranden!!!

Gonatt allaihop eller go morgon för er som läser detta på morgonen??!

På tisdag åker jag här ifrån....suck. Min älsade ö!!! men jag ska snart tilbaka!! Ska hjälpa A-C att flytta!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0