Röda stövletter!

Idag har jag återgått till jobbet....ska jobba denna vecka sen är det "riktig" semester i 3v! Härligt!
Blev inte så mycket gjort på jobbet idag, började med att läsa mina mail och där stod det att jag skulle vara med på ett möte!!?? kl 13 och om jag kunde så vore det bra om jag kom redan på fm...suck! det gäller ju att ha framförhållning....
Ja ja, det gick bra, så i morgon får jag ta tag i mina jobb uppgifter!

Körde Kärleken och hans barn till flyget nu på em......skulle ju inte alls vara fel att åka i väg på 1 v charter! till SOLEN och värmen! :) Hoppas att den kommer hit snart oxå!

Åhhh.....jag har fått mina RÖDA stövetter som jag beställde för någon vecka sedan.....Hela förra vintern gick jag om kring o tjatade om att jag ville ha ett par röda!! Så nu slipper mina nära o kära slippa höra mitt tjat om detta!


Mina nya röda stövletter!! Fina va???

Nu ska jag krypa ner och läsa lite innan jag släcker....boken börjar bli så spännande (En plats i solen av Liza Marklund, för er som inte visste)

Sov så gott, hörs i morgon!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!



Jag tänkte först tacka så hemskt mycket för att du röstade på mig i tävlingen om datorn! Jag uppskattar det verkligen. Nu är det två dagar kvar tills tävlingen avslutas (ons 15 juli kl. 15.00), och jag ligger tvåa just nu. Jag behöver alltså din hjälp nu i slutspurten!



Jag undrar om du skulle kunna skicka länken till några vänner och be dem att rösta (via mail, MSN, Facebook eller kanske lägga ut länken på bloggen?), rösta från ett annat IP-nummer (från jobbet, biblioteket, en väns hus, sommarstuga eller liknande) eller sprida tävlingslänken på något annat sätt. Jag vill verkligen vinna, och kan inte göra det ensam!



Länken till min tävlingssida: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 (man röstar genom att klicka på den rosa snäckan - det tar bara nån sekund)



Om du bestämmer dig att hjälpa mig, kommentera gärna tillbaka så att jag kan tacka för hjälpen!



Många kramar//Hanna

2009-07-14 @ 01:15:16
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Kicki

Fina de var stövletterna!!...:-)

2009-07-14 @ 09:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0