Semester

Andra dagen på min första veckas semester.... det är så härligt att inte ha en massa måsten utan bara göra det jag känner för! Eftersom vädret ändå inte är det bästa, så blir det ju inte så mycket "stranden"...
Igår tex så målade jag ytterligare ett väggord, denna gången i sovrummet... All you need is Love!! För visst stämmer det?


Visst bev det fint??

Just nu så bara vräker regnet ner...det va ju jättefint väder för bara ett par minuter sedan???? strange!!!
I eftermiddag ska jag köra SaraFia och Mattias till Hultsfred, dom ska dit på festivelen. Hoppas bara att dom får bättre väder än det här.....att det iallafall inte regnar!!


SaraFia och Mattias!

Nu ska jag ge mig ut på en liten runda.....återkommer med ännu ett inlägg lite senare!

Ha det gott i regnet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0