Trädgårdstjänst

Idag har SaraFia och jag agerat trädgårdsmästare!! Ha ha.. SaraFia körde trimmern, hon har ju vanan inne med det! och jag tog bort ogärs och räffsade!
Vilket slit göra det va...men fint blev det!!


SaraFia in action med trimmern!

Morfar servade med te och mackor, man blir hungrig av allt kroppsarbete och trött!
Nu ska vi sätta oss och läsa. Det är faktiskt bra väder, förutom blåsten då, om man nu ska klaga på nått! Men det är bra torkväder, har kört ngra maskiner tvätt.Det har varit sol om vart annat men inget regn!! Härligt! Hörde att det hade regnat hemma......


Är så himmla glad att nätet funkar, så man kan komunisera med omvärlden!

Ha det fortsatt gott idag!! det ska jag ha!
Kramar




Kommentarer
Postat av: Uffe

Nu förstår jag varför du inte fattade min "snygg"-kommentar igår..MMS´et som jag fick igår var ju från din o kickis kväll på markmans i fredags.Bättre sent än aldrig...nu ska vi snart iväg till träningsverket..Kyss så länge.

2009-07-21 @ 17:05:02
Postat av: Kicki

nog har det regnat...men idag skiner solen...wwwwaaaooowwww!!!

Hoppas det håller i sig till kvällen.Hoppas Sara o du hade mysig middag i stan :-)

Kram gumman

2009-07-22 @ 08:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0