Ledin i Borgholm

Åhhh..... vilken underbar konsert med Ledin det var i går! Vi var helt "saliga" när vi körde hemmåt.....att se honom stå på scenen och njuta av stämningen och publiken där alla sjunger med i hans låtar, båda "gamla" och yngre! En oehörd blandning av folk och åldrar! Har hört att detta skulle vara hans sista turne??? Någon som vet om det stämmer?



På vägen till Borgholm så passerar vi ju det stora kända möbelvaruhuset IKEA, och det är lite svårt att bara åka förbi....eller? Nu hade vi i och för sig ärende dit, så på ca 30-35 min gick (sprang!) vi igenom varuhuset och fick i hop varsin kasse.... Ha ha ha

Väl frame så väntade Pernilla på oss och när vi hade parkerat bilen (vi fick inte ställa den där VI ville!!) så satte vi oss o käkade vår medhavda picninc, mums va gott det va!! Hade ju inte ätit någt sen lunch!


Kicki o Pernilla


Borgholmsslottsruin


Tre glada brudar.....

I eftermiddag ska jag träffa min kompis Carina, så det blir väl en fika och en massa prat!! Alltid lika kul att träffas.
I kväll är det bestämt (av tjejerna) att vi ska äta något "gott" här hemma,vad nu det kan bli? och bara ha det mysigt! Kanske blir det nån film oxå??

Ha en fortsatt underbar dag!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Visst va de kanon, han e ju bara så himla bra

Tack för en härlig kväll

Kramis

2009-07-16 @ 10:27:06
Postat av: Hanna

Jag tänkte bara kika in och säga att jag vann tävlingen om laptopen - så tack så hemskt mycket för din röst och din hjälp!



Ha en fin kväll!



Kram//Hanna

2009-07-16 @ 19:16:54
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0