Ledin i Kristianstad

Har precis, nästan iall fall, kommit hem från ett träningspass. Började med lite spinning och sedna styrka! Det va tungt idag!! Men som sagt det är sååå skönt efteråt, så det är värt det!! :)

Annars började dagen segt idag.... var ju inte hemma förrän sent igår. Var ju på suprice utflykt, som visade sig går till Kristianstad!! Har aldrig varit där förut, bara kört igenom. Men jag blev överraskad, det verkar vara en mysig stad!
Kärleken hade köpt biljetter till min stora idol, Tomas Ledin!!!! Även om jag ska se honom nästa vecka i Borgholm tillsaman med Kicki kompis, så gjorde detta ingenting, honom kan man titta på ;) och lyssna på, hur många gånger som helst!!!!


När vi kom gående på en av gågatorna kom Tomas och börade spela med några killar som sjöng hans låter, snacka om att jag blev paff!!! Så, snabbt upp med kameran o fota....


Han är bara........förutom kanon bra helt enkelt "Svensk sommar".......

Vi han även gå lite på stan men jag shoppade ingenting!! Duktigt va?? Även om jag hittade en massa fint.... sparar pengarna till alla fina höstkläder kommer. Carina, du undrade ju vart lunchen blev, den bev på en Kinarestaurang!!

Jättekul alla ni som varit inne och komenterade! Hoppas att ni tyckte om det ni såg och att ni kommer tillbaka och hälsar på?!

NU ska jag ta mig en kopp te och nybakta muffins som jag bakade i eftermiddags....man skulle visst ha sylt och grädde till dom, men jag tror jag hoppar det idag och äter dom som dom är....


Ska lägga ut receptet på dessa....blir kanske i morgon?

Ha det fortsatt gott i kväll!
Gonatt & Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mycket :) Hur det än blir så kommer det bli lugnt och skönt.



Också det där såg smarrigt ut! Muffins och jordgubbar, det är sommar!

2009-07-09 @ 21:12:29
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0