Sommar....

Idag har det varit en underbar dag!!! SOL SOL och SOL!!!! den har jag inte sett på länge känns det som! Har suttit ute o "pressat" i stort sett hela dagen.
Nu ska jag starx göra mig i ordning, ska in till stan i kväll oxå, men i kväll ska jag träffa min "sommar syster" Ann-Caroline. I år är det 40 år sedan vi träffades första gången här på Gotland! Helt ofattbart! Hon har verkligen blivit min sommar syster! Så i kväll ska vi ut o käka. Det blir inte så mycket party i kväll (tror jag) eftersom A-C ska upp o jobba i morgon! och jag ska åka över till Öland ett par dagar.... vi ska fira mamma som fyller år.

Gårdags kvällen med SaraFia var jättemysig! Vi var och käkade på Packhuskällaren, jättegod mat!


SaraFia åt kyckling filé och jag åt ryggbiff, det va kanongott!!

Efter det tog vi en runda på stan. Vi gick till Trägår´n och tog en drink (inte Sara eftersom hon skulle köra hem)
men jag passade på att ta Caphrinia! Den är så god tycker jag!


En kall god Caphrinia!

Vi gick även en runda uppe på "Klinten" och tittade på alla fina små hus! Skulle verkligen vilja ha ett lite hus där! men det får väl bli i ett annat liv??? Men man vet aldrig....Plötsligt händer det!??


SaraFia i sin snygga "Panda frill"


Jag hade problem med att skorna var förstora, så jag försökte att lösa det genom att lägga i servett remsor i hälarna...
men det gick inte så bra!!! Någon som har tipps hur jag kan göra?? Tycker ju så mycket om skorna!


Utsikt över takåsarna i Visby!

Oj då! vad klockan hade hunnt bli mycket! Bästa att packa i hop mej...

Ha det gott resten av kvällen, det ska jag ha!!! :-)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0