Lördag, härligt!!

Lördags morgonen har över gått till lunch! Timmarna går så himmla snabbt! Vaknade strax innan kl 9, gick upp ganska omedelbart och drog bara på mig jeansen o en tröja för att begemig ner till bageriet och köpa frallor! Det finns inget mysigare en lördagsmrgon, än att sätta sig och läsa tidningen med ny bakta frallor och en stor kopp te..... lyssna på "Ring så spelar vi" och bara vara....... Härligt!



Idag har jag absolut inget inplanerat.....ganska skönt faktiskt. Funderar att sätta mig och läsa min bok, har precis börjat på Liza Marklunds "En plats i solen".Gillar hennes böcker, har läst alla henes tidigare.
Blir säkert ett träningspass i eftermiddag. Det är ju absolut inget sommarväder ute.....blir så frustrerad över detta!
Kärleken åker till Cypern på måndag med sina barn, för att sola och bada en vecka. Själv ska jag jobba nästa vecka, men det gör inget eftersom vädret är som det är!! Sen har jag 3v semester till!!!! Härligt! 2 av dessa kommer jag att tillbringa på min "älskade ö" Gotland!!! Där brukar det ju oftast vara fint väder (solsäkrast i Sverige)
Bjuder på lite bilder där i från!


Utsikt från Högklint.







Åhhh va jag längtar dit!!!

Nu ska jag ta tag i dagen...... = att bara ta det lungt!
Fick rapport från H-fred i går, allt var bara bra. Massa bra band som skulle spela....fick även telesamtal när The Sounds spelade....... det var verkligen bra stämning!!

Ha det gott idag! :)
Kramar

Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

jag lägger till dig så snart vi har renoverat klart. Jag lovar! ta inte bort mig från listan :o



hejhej!

Jag ber om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar tidigare. Vi håller på och renoverar om i huset så internetet är urkopplad och jag hjälper till. Jag ska försöka svara snabbare men kan inte lova nånting. Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg.



Ps. Glöm inte min fototävling!



Kramar

EmmaE.

2009-07-13 @ 17:39:22
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0