Assfalt

Nu äntligen kommer jag åt en dator igen! har varit i väg sedan i torsdags, då vi åkta till Öland för att fira mammas födelsedag i fredags! resan över gick bara bra, trots att 2 färjor hade krockat i Nynäs! fösrat pratades det om att den färjan vi åkte med inte skulle gå...men det gjorde den......men inte hem!! Så då blev det att åka båt först mellan Byxelkrok till Oskars och sen mellan Oskars och Visby! Detta tog för övrigt hela dagen.....suck!! Det va ju kanaon väder i går....så då missade man den solchansen!
Väl frame så skulle jag direkt till A-C för vi skulle ut o partaya!!! Så in i duschen och sedan göra sig i ordning och ner på stan. Vi började med Bolaget en mysig restaurang/bar. Vi tog nått lätt att äta, sedan drog vi vidare till Munkkällaren. För övrigt mitt favorit ställe!! massa bra dans, vinylbaren och schlagerbaren...... så det var bara att dansa på! Massor av folk ute, lördag+ löningshelg!
När klockan började närma sig stägningsdax så började vi gå hemåt.... hade sååå jäkla ont i fötterna!!! hade mina höga röda skor! men efter att ha dansat i dem i flera timmar så ville inte mina fötter vara med längre! så jag tog av dem och gick barfota istället, men det var inte ett dugg bättre, hade verkligen jätte ont under trampdynorna!
Då när jag gick där så upptäckte jag att det fanns flera olika sorters assfalt!!! grovorningt, inte alls skönt att gå på, sliten assfalt, sönt att gå på men skönast av allt att gå på var dom vita strecken på övergångsstälet!!!Varför kunde inte det inte vara en remsa av detta på trottoarena för oss som har ont under fötterna och måste gå barfota????
Väl hemma så blev det varsin macka innan vi kröp i säng och somnade med en gång!!

Nu väntar jag bara på att SaraFia och Pannan ska komma in o hämta mig, har ju ingen bil härså jag kan ta mig hem! det blir nog en fika med tjejerna på stan innan vi kör hem! Vi har ett litet favorit fik här som bara är öppet sommartid och som vi te varit på ännu!

Ha det forsatt gott idag!! Nu kommer det nog att bli lite si och så med bloggandet i veckan, bara så att ni vet!

Kamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0