Vad blir det till hösten??

Har pratat med min käre son idag och i går och i förrgår.....efter att det har varit lite dåligt med det på sista tiden från både min och hans sida...det brukar bli så emellanåt.
Han har iallafall kommit in på en utbildning i Lund, systemvetenskap någonting?? är inte så insatt känner jag? Detta var inte hans första val, så först var han lite tveksam? men nu verkar det som om han skulle ge det en chans, jättekul tycker jag. Han har ju ändå inget annat för sig! Det som blir problem är förmodligen att hitta någonstans att bo? Vet du nått bra studentboende i Lund?? Hör av dig i så fall!

Just nu är han på väg ner till Turkiet tillsammans med 2 kompisar, ska vara där o bara "chilla" i 10dagar!! Så jätte skönt! Jag är faktiskt riktigt avundsjuk på honom.... Tror säkert att dom kommer att få det hur kul som helst!

Hoppas att han kommer över till Gotland när han kommit hem, så jag får träffa honom lite mer o riktigt "rå om honom"!!! ha ha.... Vi har ju inte träffats på länge, och sist vi såg så var det ju student o konfirmation.....så de var lite annat att tänka på!


Martin

Han har förresten fått en ny uppkörnings tid, i augusti. Så nu får vi hålla tummarna på nytt att han fixar det!!

Ha en fortsatt bra dag!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!



Tack för din röst! Besök gärna bloggen igen och lämna fler röster!





Emma E.

2009-07-14 @ 21:57:35
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Pian

Hejsan! Är med i en fototävling , skulle bli supeglad om du ville rösta på mig! Kram http://www.svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2636

2009-07-14 @ 23:45:22
URL: http://ruweni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0