Det blir aldrig som man tänkt sig......

Den härdagen blev absolut inte som jag hade planerat att den skulle bli!

Gårdagskvällen var jättetrevlig!! Vad annars? Vi blev in skjutsade till stan vid 22tiden, gick en runda för att kolla läget och fastnade sedan på Bishops. Mycket folk och mycket att titta på..... Fick "sällskap" av 2st killar som satte sig vid vårat bord och började prata. Som vanligt så var vi ju från Växjö när dom undrade vart vi kom ifrån.....ända tills deras "chef" kom som kände mig och det "uppdagades" att vi var från Hovet!! Då visade det sig att en av killarna oxå var här i från!! Det blev mycket prat o skratt och JA, vi blev naturligtvis bjudna på drickat!! ha ha ha....trodde inget annat heller!

Idag skulle vi ha möblerat om, men så blev det inte. Fick ett sms från lilla lillasyster idag på morgonen att hon var på lassis, krångel med hjärtat! Inte alls kul, blev ororlig och kollade stora lillasyster om hon hade hört nått mer. Dom hade träffats igår så hon kunde ge lite mer info till mig.... Har varit och hälsat på henne nu ikväll och hon mår bra!!! Skönt, men hon måste vara kvar till måndag eftersom dom inte kan göra några vidare undersökningar nu på helgen.

Hade tänkt att jag skulle ha tagit det lungt krupit uppi soffan kanske tittat på en film o bara slappat i kväll....
men så blev det ju inte nu. Men det gjorde absolut ingenting, det kan jag göra en annan kväll. Huvudsaken är att Lillasyster mår bra och vi hade det trevligt inne på hennes lilla "skrubb".....


Enda bilden just nu jag hittade på "lilla lillasyster"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0