En dag kvar till fredag

Åhh... så skönt att det är torsdag idag för då är det fredag i morgon!! Och då ska jag o "Kicki kontoria" ut o partaya!!! Det var ett tag sedan vi var ute, men nu när SaraFia är hemma så blir det genast mer smidigt efter som hon kan både köra in o hämta oss!! Så slipper vi åka kommunalt! Först ska vi hitta på nått att äta, våra "Kärlekar" har tacokväll?! så dom äter för sig.
Får väl se vad vi hittar på... och naturligtvis blir det vin till detta.

Jag, Kicki och Sara!

I kväll har jag varit o tränat. Först ett spinning pass sedan styrka.... Det är så skönt när man kommer hem och känner att man har varit så "nyttig"! I kväll var det bara jag, Kicki, Jennie och Johanna som spinnade....men vi körde på som bara den!

Här kommer några bilder från en vanlig spinningkväll!

En lite suddig spinningbild?!

     
Glada tjejer på gymet!   Är det inte meningen att man ska träna?? eller?


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ha ha...oj kort från el Stockholmo, visst hade vi en kul kväll där med Sara??

2009-06-12 @ 07:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0