Lata dagar vid poolen.....

Åhhh... så härligt jag har haft det i helgen!!! Solen har lyst från en klarblå himmel och det har varit rejält varmt! Tur att det har blåst annars hade det nästan varit för varmt??!!
Ursäkta ni som undrar varför jag inte gjort några inlägg på ett tag....men tiden går ju så fort o jag har inte fått tiden till att räcka till!!! Det har helt enkelt varit för mycket!!!

I fredags så kom min bästa vän Ann-Caroline från Gotland hit och skulle tillbringa helgen hos mig. Hon behövde ha lite "miljöombyte". Hon kom vid 22 tiden, så det blev ett par timmars prat över te koppen innan vi "knöt" oss för att vara pigga nästa dag.....
Lördags morgonen cyklade jag ner till bageriet o köpte nybakade frallor att ha till frukosten! Mums...
Efter frukost så begav vi oss ner o gick på marknaden... Japp, det är marknad i Hovet, en gång om året! Bäst att passa på, men som vanligt bara en massa "skit".....fattar inte att folk verkligen köper allt detta????
Vi passade på att köpa jordgubbar som vi skulle ha till champangen när vi låg o poolade på Playa de Granis!!
Där befann vi oss hela eftermiddagen, solade ,badade o en massa "tjej snack"
Framåt kvällen grillade vi lax knytetn och fortsatte med det vita vinet......
Vi hade en underbar lördag.....
 
Champange o jordgubbar......kan det bli mycket lyxigare???


Mina bästa vänner Kicki o Ann-Caroline!

Söndagen var det lika varmt och fint väder.... vi började med att åka ut till Atelje Vidagård, mitt ute i intet! (Ljuder)
Kicki skulle köpa doppressent , jag hittade en ljuslyckta som jag tyckte såå mycket om, för jag har ju absolut inga ljus luktor/ljusstackar sen innan??? ha ha ha .... A-C hittade bl.a ett kryddställ.
När vi kommit hem igen så var det bara byta om o bege oss upp till Playa de Granis igen o bara ta det lungt!!


Dett gäller att skydda sig mot solen!!

Ha det gott i solen idag....själv sitter jag inne o jobbar....suck!!!
Lovar på att bättra mig med mina inlägg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0