Manikyr

I kväll har jag gjort något som jag velat göra länge men som aldrig blivit av..... jag har varit och gjort manikyr!!! Tack vare att jag fick detta av mina barn i Mors-dags pressent. Tack för det "barnen"!!
Jag var på Nagelboden här i Hovet, Anneli som gjorde detta var jätte duktig.
Jag fick börja med att tvätta av naglarna med nagelborste sen "skrapade" hon bort döda hudceller från naglarna?? Filade fram och tillbaka med olika filar......för att sedan avsluta med att olja in och slutligen lacka naglarna. Kanon härligt!!
Fick en massa olika färger att välja mellan....... det var det svåraste av allt!! Att välja färg! Typiskt mej.....


Även om mina naglar just nu absolut inte har någon längd är jag jätte nöjd!
Så nu har jag bestämt mig för att göra detta ofta....för visst behöver man skämma bort sig emellanåt??

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh så härligt! alltid gott o få bli ompysslad :-)

2009-06-10 @ 08:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0