Min inneboende...

Nu i eftermiddags fick jag reda på att jag inte har någon "inneboende" i min hals??? Mycket konstigt?? Eftersom jag känner att jag har nått där!!
Men det hade inte vissat något på röntgen. Jag behövde inte alls vara orolig, och det är ju jättebra!! Det jag skulle göra nu var att ta ett sköldkörtel prov, man tar ett blodprov, för att se om det kunde vara nått med sköldkörteln.
Jag frågade om det kunde vara nått med stämmbanden....men dom sa att det inte kunde vara det för då skulle jag varit hes och knappat kunnat prata!
Sååå... jag vet fortfarande inte riktigt vad det kan vara??? Jag får vänta o se vad "provet" visar?

Nu är det dax att krypa till sängs, jag har min Kärlek här i kväll, mysigt! Han sov inne på "lassis" i går natt eftersom hans son Erik är där nu och troligen kommer att få vara ett tag till (ca 1v) tills dom har fått ordning på värden (han har fått diabetes typ1)

Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt att det börjar komma svar om vad det finns i din hals. Kan det vara en "argboll"? Allt som du velat säga men inte sagt har lagt sig som en stor boll i halsen...i väntan på att det ska få komma ut ;).

2009-06-05 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0