Nu mullrar det......

Det har börjat mullra o blixtra lite men fortfarande inget regn!!
Önskar nästan att det kom en rejält åskskur,tycker att det är mysigt! då är det tillåtet att krypa upp i soffan titta på en bra film o bara mysa medan det regnar och åskar utanför!
Men jag ska bege mig in till stan efter jobbet för att göra av med lite pengar..... synd att dom ska sitta på kontot!
Tänkte ta med mig lite "Take a way" mat hem....så slipper jag fundera på att laga nåt.

Tänkte bjuda på lite sommar bilder


Sååå härligt att ligga i "vattnet" och äta glass....


Mys bild från min balkong! Inget går upp emot att sitta där och läsa och ta en kopp te!


Jordgubbs mys! Som ni ser är det ingen stor balkong jag har...men den fyller sin funktion i alla fall!


Mums va gott, jordgubbar och mjölk!!!


Kvällsvy över Rottnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0