Student!!

I fredags var vi i Göteborg och var med på Martiuns student!
Äntligen är skolan slut!! Han var så GLAD över detta, fick en jättekram av honom och naturligtvis så började jag ju att "böla".... men det är ju tillåtet när man är en stolt mamma!


En glad student!  Luntarn....Lite bättre...!!

Efteråt var vi bjudna till Floda där "festen" fortsatte. Martin och hans klass skulle först åka några vari i Gbg på lastbilsflak och bada i Poseidon, vilket visst var tradition....så Martin kom hem genomblöt och huttrande!! men vad gjorde det??? Han var lika glad för det!
Vi ficke en massa god mat,dricka, buffé, glass och jordgubbar...... Det bästa av allt, för min del, var att jag bara kunde gå där i från när jag ville och inte behöva bry mig om att plocka iordning!!!!
Allt kändes jättebra och funkade kanon. Tyckte inte alls att det kändes jobbigt att vara hemma hos mitt ex.

Här kommer lite bilder från dagen....

        
1.                                           2.                                3.                                4.     
        
5.                                            6.                                          7.                                          8.
1. På väg ut i Gbg och Poseidon
2. En blöt och huttrande Martin
3. Martin då och nu!!
4. En stolt pappa!
5. Martin med systrarna
6. Martin mellan en riktig och en "inte riktig" mamma??
7. Sara och Christer
8. Martin med sin bästa vän "Manus" (Emanuel)
(klicka på bilderna om du vill se dom i "helbild")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0