Jordgubbar på min balkong....

Åhh så härligt ...ännu en dag med fint väder!! Tråkigt bara att jag jobbar denna vecka, är inte ledig förrän nästa!
Förhoppningsvis så fortsätter de fina vädret?? Är det någon som vet vad det kommer att bli för väder??
Jag försöker att vara tidigt på jobbet.....så jag antingen kan ta lååång lunch eller sluta lite tidigare så man hinner att njuta!

Igår kväll var jag först och tränade...ingen hitt i denna värme...svett svett! men det är så skönt efteråt när man är färdig och ny duschad! Väl hemma gjorde jag mig en smotie med massa nyttigheter i, satte mig på min balkong o bara njöt!
Jag har nästan världens bästa utsikt, dels är det kyrkogården, alltid lika fin, grön o lummig. Sen har man koll på mycket där uppifrån! ha ha....
Synd bara att den är så liten......hade inte skadat om den varit lite större!

En av mina blommor på min lilla balkong!

SaraFia o Mattias hade varit och plockat jordgubbar, så när dom kom hem så blev det jordgubbs frossa!!
Mums så gott! Vi trängde i hop oss alla 4 på balkongen.....för vem vill sitta inne när det är såå underbart ute???
Vi satt där och åt jordgubbar pratade o skrattade....eftersom alla var trötta så blev det ganska tramsigt!


Muumms...... med jordgubbar!


Pannan tycker oxå om jordgubar.....

Ha det gott o ta det lungt i solen i dag!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0