Vad händer...????

Idag var är det riktigt ruggigt ute!! Inte alls något sommarväder som det var i måndags!! Då åkte jag ner till Hamnplan efter jobbet o la mig i en brassestol o bara njöt av solen o värmen..... tog mig även ett dopp, men de va kallt!! ca 16 grader!!
Senare på kvällen så åkte vi upp till Allhallen och körde ett spinningpass och lite styrka efteråt. Åhh...va härligt att få röra på sig! När jag kom hem satte jag mig på min lilla balkong o njöt av att det fortfarande var varmt ute (kl 22) Det är sååå härligt i naturen just nu..........


En liten groda på min balkong!

I går hade jag tjej träff hemma hos mig! Vi är ett gäng "tjejer" som har träffats i 15 år nu!! Vi gick i samma "mamma grupp" när våra nu stora barn var ny födda.... så igår blev det mycket prat om helgens konfirmation och allt vad det innebar! Alltid lika kul att träffas....

Ikväll ska jag in till stan en sväng efter jobbet. Ska lämna tillbaka en tröja jag köpt men som inte alls va snygg på!! Köpa några roliga student saker till Martin, som tar studenten på fredag!!
Kanske att vi tar en sväng upp till "lassis" o hälsar på Erik som ligger där. Han har fått diabetes och ligger nu inne för utredning... Hoppas verkligen att det ska gå bra för honom! Jag vet att han kommer att fixa det!
Sen ska jag bara ta det LUNGT!!! Känner att jag behöver det.....

Här kommer några bilder från i söndags då jag o barnen var på Korrö o fikade.......


Visst ligger det fint???


Mums!! Goda räkmackor o fika.......kan de bli bättre?

          
Mina älskade "ungar"!!!!  Martin, Sara och Anna....... och Mattias (Saras kille, mitt "halva" barn)                       


Detta fina kort fick jag på Mors-dag + en manikyr behandling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0