Onsdag mitt i veckan...

Redan onsdag!! Fattar inte vad dagarna tar vägen....?? Åh, det är sol o blå himmel även idag! Härligt!

Igår fick vi beskedet att Lilla lillasyster kommer att opereras, förhoppningsvis på torsdag, om allt går som det ska? Hon kommer att få en typ av pacemaker som kommer att hjälpa hjärtat och funka som det ska. Nu håller vi tummarna för att allt ska gå bra och att operationen blir av så snart som möjligt...


En bild på mina älskade Lilla systrar!! När vi var på SPA i Varberg!

Idag ska vi ha "sommarfika" på jobbet, innan alla går på semestrar och vi inte kommer att träffas "riktigt" på länge...
SaraFia hjälpte mig att baka kladdkaka med marchmallows i....tänkte att vi kunde ha glass, grädde och jordgubbar till...
Det är nämligen jag som ska fixa fikat! Tycker att det är kul att göra nått annat än att bara vara en "kontoria".


Mmmm va gott med "gubbar"!! Då är det verkligen sommar.....

Ikväll ska vi in och hälsa på Lilla lillasyster. Sen blir det väl att plocka iordning, vika lite tvätt så att allt ser bra ut till midsommarafton! Nu är det bara att hålla tummarna att det blir bra väder.....SOL vill vi ha!!


Sommar sommar sommar........ Härligt!!!

Ha en fortsatt bra dag!
Kramar Pe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0