Måndag...

Så var första arbetsdagen på denna vecka avklarad!! Sen är det bara 3 dagar kvar att jobba denna vecka....skönt!

Gårdagen avlöpte problemfritt! Vaknad framåt 9 tiden men låg kvar o mornade mig, lyssnade på radio en stund innan jag gick upp. Eftersom det va kanon väder så blev det frukost på balkongen....alltid lika härligt. Frukt o naturell toughurt och en stor kopp te.Blev sittande att bra tag i solen och läste lite.
Passade även på att tvätta eftersom det var perfekt torkväder ute! 3 maskiner med handukar, sängkläder och annat.


Det är så härligt att kunna hänga tvätten ute........

Ikväll, blir det ett spinnigpass och lite styrka efteråt, alltid lika skönt!
Sista avsnittet på CityAkuten....snyft!
SaraFia och Pannan har åkt in till stan för att shoppa lite på sommar rean som verkar ha komit igång. Sen skulle dom även passa på att handla lite mat oxå när dom ändå var i stan så slipper jag!!! Tack <3 älsklingarna...
Har pratat med Lilla Lillasyster idag på fm, men då hade hon ännu inte pratat med någon läkare.....så jag vet inte mer idag än vad jag gjorde i lördags??


Panna och SaraFia, visst är dom lika???

Nu är det dax att byta om till tränings kläder och ge mig iväg!
Kram så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0