Funderingar....

Så var det tisdag morgon och solen skiner!! Härligt (få se hur länge den visar sig idag?)

Igår: Jobbade jag som vanligt hade en del jobb som skulle vara färdigt. På kvällen körde vi ett spinningpass, så skönt!! och efter det lite styrka. Igentligen är det ingen spinning nu men vi drar ihop lite folk som känner för att hänga på, så igår var vi 9st med mig! Kul. 4vuxna och 5 ungdomar....
Väl hemma nyduschade och nybastade (så härligt att basta eftersom jag hade frusit mer eller mindre hela dagen) så satte sig jag o Pannan i soffan o tittade på en film "Vi hade iallafall tur med vädret, igen" Det var riktigt skönt att bara få sitta ner o göra ingenting!!! Måste bli fler gånger.....har varit lite dålig på de ett tag nu! Sen var det dax att krypa till kojs.

Idag: Ska jag oxå jobba..... i kväll ska jag iväg och få manikyr!! Ska bli skönt, behöver verkligen få ordning på mina naglar, som just nu är jättehemska!!

Imorgon: Ska jag först klippa mig sen ska jag luncha med min vän Carina. Det var ett tag sedan vi träffades så det finns nog massor att babbla om?? Carina tror för övrigt att det är en "argboll" som jag har i min hals???  En massa arga saker som har fastnat där och när den spricker..........då vill nog ingen vara i närheten!!!???

Funderar även hur det går för Martin som just nu är på Gotland och kommer att vara där i 2v till, han går en intensiv körkortsutbildning!! Han bor ute i Hejnum hos mormor och morfar. Ska ringa homom i kväll och kolla hur det går för honom!

Ha det fortsatt gott idag!!


Hoppas att det snart blir SOMMAR!! så man kan mysa på stranden.....

Kommentarer
Postat av: Carina

Imorgon lunchar vi och fixar det där med "argbollen". jag tror den hoppar ut bara vi börjar spy galla ;) Ring mig på mobilen när du är redo för en tur på stan imorgon.



Kul att ses imorgon!



Kram Carina

2009-06-09 @ 13:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0