Full speed.....

Denna dag har verkligen gått i ett!! Tänk er att jag var uppe innan kl 06 idag!!! Uffe verkligen drog upp mig ur sängen!! Måste ha sett kul ut? Eftersom jag behövde vara på jobbet vid 06,30 o jobba in några timmar.... Jag behövde vara ledig på em istället. Pannan tog ledigt från lunch så hon kunde följa med in o hämta Storasyster vid flyget. Efter att vi hämtata henne åkte vi ner till stan för att äta lite, jag hade inte hunnit äta inna, så idag blev det pizza........mmmm va gott!!! det va jättelängesedan jag åt det. Vidare gick vi en runda på stan o jag fyndade en "mjukis" kofta på Gina, vet att den kommer att bli en favis! Har redan satt på mig den :-)
Sara skulle vidare till Rusta för att köpa ett "festival" tält som hon inte behöver vara rädd om när hon ska iväg på sina festivaler i sommar........ vet inte hur jag ska tolka det???? Hmmmm
Jag som absolut inte gillar Rusta hittade ju naturligtvis lite bra o ha saker där!!
Sen var det dax för Maxi o handla inför helgens konfirmation.....suck o pust!! Så idag rök en stor del av lönen, alltså kommer jag säkert att ha "köpstopp" även denna månad!! Ja ja, det blir nog bra med det.......hoppas jag??

Nu tänkte jag ta mig en runda tillsammans med min kärlek som just kom!!
Hoppas på en lite lugnare dag i morgon??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0