Min inneboende??

Jag har nått som bor i min hals???? En inneboende.... kan vara ett ufo? eller en spindel som lagt ägg.....Pannans Ylva tror att det är en fästing?? Har du nått annat förslag på vad det kan va!?
Vad det än är så är det obehagligt! Nu i helgen så har jag känt av det mer än innan.....känner att det är nåt som är nedanför stuphuvet.....Känner det när jag ligger på rygg och när jag sväljer! Har fått en tid på röntgen på torsdag, då änligen kan jag få reda på vad det är!??? Jag lovar att tala om vad det är.... to be continued.....dodududuuuu!!! (eller nått sånt??)

Idag: Har jag varit lite duktig och gjort det jag skulle gjort igår och inte gjorde det!! För igår gjorde jag absolut INGENTING!!! Jag var så jätte trött och hade varken lust eller ork att göra någon nytta. Det ända nyttiga som jag gjorde var att träna en stund på kvällen, annars tog jag det bara lungt, åh de va jätteskönt!
Men idag har jag bakat "gulekaka" (saffranskaka) till konfirmationen, målat väggord på köksväggen och lagt upp min klänning. Har även hunnit vara ute o gå 2gånger lagat mat o lite annat nyttigt.



Visst blev det fint??

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Snyggt! ;D

2009-05-24 @ 22:17:56
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0