Min mage!!

Aj aj... vad jag har haft ont i magen!! Beror förmodligen på all kontrastvätska som jag fick drika i går? I går kväll när vi var o handlade på CG så fick jag ett sånt jäkla mag knip att jag fick gå ut på sommar marknaden leta upp en solstol o sätta mig där en stund för att sträcka ut o slappna av i magen!!! Efter ett tag blev det lite bättre o vi kunde fortsätta handla.
Väl hemma så städade jag i ordning, fick hjälp av Kärleken som dammsög!! Tack!
När jag var klar med mitt så skulle jag ta mej en kopp te (grönt) o sätta mig i soffan o "andas" lite......men då sätter magknipet in igen!!! Får så otroligt ont!!! Grrrr..... så efter en stund ger jag upp, tar mig in o borstar tänderna o kryper i säng! Men det va inte så lätt för jag hittade inte något sätt som va ok att ligga på!! 
Jag har absolut inte tid med detta nu!! Har fullt upp idag med förberedelser till i morgon........

Fick förresten en rapport från älsta dottern i går kväll, lägat va under kontroll! Lite kallt o regnigt/blåsigt! Men hon hade varit o köpt sig ett par gummistövlar...........som matchade med hennes "party mugg"!!!!! Så bra då :-)


Sara med sina nya stövlar och matchande "party mugg"!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Stackars dig!

Hoppas att magen känns bra idag :)

När får du veta resultatet av röntgen?

2009-05-29 @ 10:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0