Premiär!!

Så, har jag då äntligen fått tummarna loss o skaffat mej en blogg!!! Med hjälp av mina duktiga döttrar, som exakt vet vad och hur man ska göra! Puss på er!

Nu kanske ni, som inte vet vem jag är undrar vem jag är??
Jag är en helt "vanlig" glad och positiv, lite "crayzy" emellanåt, ensamstående särbo mamma, har 3 barn 20 ,19 och 15år. Tycker oftast att livet är underbart att leva, försöker att fånga vardagen och även göra den till fest!!
Dom 2 äldsta barnen bor inte hemma längre (även om äldsta dotter kommer och ska bo "hemma" över sommaren!!) Så det är oftast bra jag och yngsta dottern hemma, när inte min kärlek oxå är här och ibland även hans son.

När jag inte jobbar så gillar jag att träna, är spinninginstruktör och kör 2-3 pass i veckan försäker även att hinna med lite styrketräning, promenader och några jogging rundor.
Sen sätter jag stort värde på att träffa mina härliga underbara vänner! Utan dom vore livet tråkigt..... 
Som ni säkert förstår så gillar jag även att patraya!!! Tycker att det är så kul att gå ut o träffa nya och "gamla" vänner. Så det händer aldrig, eller... nästan aldrig, att jag tackar nej till party!!

I min blogg kommer ni att kunna läsa om........ ja det mesta! Kommer väl att skriva om min "vardag" (de lät tråkigt) men det komer att bli mycket blandat, smått o gott!! Jättekul om ni kommer med inlägg, så jag vet vad ni tycker

Kommentarer
Postat av: Kicki

...hm... ja du e allt lite Wild&Crazy o min bästa vän!

Kram på dig! :-)

2009-05-19 @ 09:35:35
Postat av: Sara

Wiho, finally en blogg mamma! ;D

2009-05-19 @ 10:14:26
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Carina

Härligt!

Äntligen!

Kul!

Intressant!

;)

Jag finns här med dig som du finns för mig!

Kram Carina

2009-05-20 @ 12:12:23
Postat av: "vaktis"

Underbar krutgumma du är KRAM

2009-09-06 @ 15:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0