Så var det över!

Så var denna helgen över!! Det har som vanligt gått aldeles för fort!

Fredags kvällen ägnade jag åt att koka fisksoppa till konfirmationen, det blev 2 stora 10l grytor!! det båder räckte och blev över..... sen dukade vi o fixade i ordning så att all i stort sett var färdigt på lördag fm, det enda som vi gjorde då var att vispa grädden och skära upp frukten....... Tack snälla Kicki för all hjälp!!! <3 Du är en pärla!!

Konfirmationen gick jättebra, stålade solsken från en klarblå himmel, nästan alla nära o kära var här. Efteråt var det
middag, fisksoppa då, kladdkaka, grädde o "gulekaka" och godis till efterrätt!! alla åt och var glada o nöjda.
När alla gått och vi hade städat iordning så var vi ju lite hungriga....så vi tände grillen o grillade lite korv drack lite vin o hade det bara bra!!


Anna med Ida och Sara  (ni ser ut som 3 änglar??)


Anna efter konfirmationen!

Söndagen.... vaknade jag av att solen tittade in genom fönstret o väckte mig! så härligt....hade inte ställt någon klocka på rigning!!
Skulle hämta Sara o Mattias som kom med tåget kl 10, dom har ju som sagt varit på Sieste i Hässleholm. Även om dom kom hem några timma under gårdagen för att vara med på konfirmationen.
Efter det åt vi frukost tillsammans, färska frallor från fiket o jordgubbar!! mums.....
Eftersom det var Morsdag så tyckte jag att vi kunde åka ut till Korrö och fika. Sagt o gjort, vi gjorde oss i ordning och gav oss i väg, Martin övningskörde, det gick hur bra som helst!! Vi var inte direkt ensam om att ha kommit på denna tanke, men vi hittade ett bord ute och beställde vår fika........där blev vi sittande en bra stund och hade det jätteskönt!
Bilder från detta kommer.....

Kommentarer
Postat av: Carina

På onsdag kör vi rå fisk.

Ring min mobil när du finns utanför mitt jobb så kommer jag på studs.

2009-06-02 @ 16:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0