Urrrk!!!

Urrk!! Va äckligt det va att dricka kontrastvätska!!!! Tänk dej utspädd filmjölk med lite cement i och "upphotat" med jordgubbssmak!! Fick dricka en hel massa,det var nära att jag kräktes ett par gånger. Var inte alls hungrig efteåt även om det va lunch dax! Däremot fick jag rejält mag knip när jag körde hem. Jag satt o höll om ratten så att knogarna vitnade när det "knep" som värst.... inte alls kul. När jag kom hem så gick ja upp o la mig en stund för att slappna av och det blev mycket bättre!

Nu börjar jag bli hungrig, ska in till stan o handla så det blir väl att vi äter nått där, så slipper jag fixa middag idag!! Yes!
Sen blir det till att städa av det värsta....suck! Har igentligen inte alls lust med något sånt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0