En nästan helt vanlig torsdag.

Åh vad jag är trött!! Det blev sent igår!! Var inte hemma förrän vid midnatt.......men va gör det när vi hade det sååå trevligt! Jättebra av dej Magda att ta tag i detta att vi skulle träffas! Det va så kul att träffas igen även om man har "sprungit" på varandra lite här o då, men att sitta en hel kväll och babbla, skratta, äta god mat och jordgubbar o glass! Mums

Idag: Ska jag in till "lassis" o röntga min hals för att se vad det är för "inneboende" som jag har där??? Skulle visst dricka kontrastvätska??!!! Är orolig för att jag ska kräkas av den?? Är nämligen lite lätt "kräksig"....men jag hoppas att det ska gå bra. Skönt att få reda på vad det är jag har i halsen??

Ikväll: Så är det städa o "röja" undan som gäller och handla de sista till helgen. För i morgon ska jag fixa maten o duka i ordning. Konfirmationen är kl 12 på lördag, men jag tänkte att jag skulle försöka ta det lite lungt på förmiddagen. Sara o Mattias kommer ju hem några timmar på lördagen för att vara med och sedan åker diom tillbaka till Hässleholm för att var med dom sista timmarna på festivelen........ Hoppas att dom har det bar o att dom inte har regnat/blåst bort i natt!!?? Jag får säkert en rapport under dagen av dom.

.

Åhh..... va jag längtar efter sommar, sol o lata dagar vid havet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0