Afternoon tea

Idag har jag o Pannan haft en Afternoon tea bjudning. Alltid kul att att fixa o dona och att bjuda hem trevliga vänner!
Hela fm gick åt till att förbereda sandwichen, småkakorna och choklad tryfflen.... Sconsen bakade jag precis innan det var dax att äta, så dom var lagom jumna, mumms...
En massa olika marmelade ostar och annat gott blev det oxå!


Afternoon tea


En massa gott var det!


Choklad kladdmuffins med vanilj frosting på


Pannans choklad tryffel med körsbör och apelsin.... dessa var jättegoda!!!


Jag, Bodda, Kicki, Jennsan och Johanna....Pannans vänner hade redan gått från bordet.

Detta är absolut något jag kommer att göra om! Och en massa sandwichar och scones blev det över, så dessa tar jag med mig till jobbet i morgon och bjuder på!

Igår lördag, så hade jag en lugn och skön "vara hemma och skrota o donar dag" Det har jag inte haft på länge, fick en massa gjort som jag har tänkt så länge...men inte blivit av. Hann även med att träna en stund på em med Kicki. På kvällen kom Kärleken och Ellen på middag, fisksoppa. Sen tittade vi på en film "Låt den rätte komma in".... men den va inte mycket att ha!!?? enl mig och dom andra som såg den? fattar inte att den har fått så många priser och bra resentioner??

Imorgon måndag, ska jag äta lunch med mina systrar och min kusin Linn, som är på besök. Ska bli jätte kul att träffa henne, de va ett tag sedan. Sen blir det att handla tills på onsdag då Kärleken fyller år! Så då blir det middag på kvällen och stor fest på lördag!! Förhoppningsvis hinner jag med ett träningspass i morgon kväll oxå!? Det är så skönt nu när jag vet att jag kan träna för fullt, eftrsom jag inte va förkyld! som jag trott!

Nu ska jag slå mig ner i soffhörnet en stund innan John Blund kommer, tror att han kommer tidigt i kväll? det känns så!

Gonatt med er o suss så gott!
Kram




Kommentarer
Postat av: SaraFia

Åh ser ju jättemysigt ut! Nästa gång får du ha det en helg när jag är hemma! ;D

2009-11-15 @ 23:18:04
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack för en jättetrevlig AfternoonThebjudning.. orkade inte äta nåt mer sen, endast masa mig till soffhörnet o bara njuta av kvällen :-)

Kram

2009-11-16 @ 07:29:11
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: Carina kompis

Synd att jag inte var med...såg så smarrigt och mysigt ut. Nu ska jag inte upp till Stockholm på länge länge.

2009-11-18 @ 17:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0