Allergi!!

Nu har jag fått reda på vad det är jag är allergisk mot! Fick ett brev på posten igår där det stod att jag var allergisk mot kvallster och damm!! Hur kul är det på en skala mellan 1-10?? -5 kan jag säga. Men visst det kunde varit värre!?

Hur "mysig" kan dessa vara???? *Urk*

Men jag tycker att det är så "äckligt" med dessa små djur. Jag vet att dom finns överallt, men just nu blev det så "verkligt"? på nått sätt?! Så igår så blev det storstädning av sängen, ut med täcken för vädring (vilket jag iofs alltid gör när jag byter lakan) dammsugning och dammtorkning. Sen ska man ju ha svalt i rummet, för då trivs dom inte. Jag brukar ha svalt i sovrummet, men just nu har jag iskallt!! ha ha.... fönstret stod öppet hela kvällen....så de va gott att krypa ner under täcket!
Tänkte att jag skulle ringa och kolla hur jag gör med allergitabletterna? hur jag ska äta dessa, om jag ska fortsätta eller om det är nått annat jag ska tänka på? Men samtidigt är det skönt att få reda på vad det va! och att jag inte va förkyld hela tiden som jag trodde!

Tjingeling & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0