Fredag

Fredag sista arbetsdagen för denna veckan! Fattar inte att tiden går så fort? Det är måndag sen blir det torsdag eftermiddag med en gång?? Hur gick det till? Det tråkiga är att helgen oxå går lika fort!
Denna helgen har jag fullt hus hemma! Tycker att det är jätte kul. I eftermiddag kommer SaraFia hem, lite senare kommer Martin och till sist kommer A-C vid 22 tiden. Pannan ska gå på Twilight filmen i kväll med sina kompisar, den va visst inte slut förren sent! Själva ska vi försöka att ta de lite lungt, äta lite gott, ikväll blir det lite "plock" mat, lite ostar och vin!


I dag kommer mina "små godingar" hem....( som inte är så små längre?!)


... och lite senar kommer A-C

Igår, var jag och fixade mina naglar, dom vill ju aldrig bli bra! Delar sig hela tiden och växer knappt någonting? Så i går blev det en "dunder" behandling. Hoppas att det hjälper? Sen var det dax för träningen, hade min spinning som vanligt! Körde "järnet" igår, sååå härligt, sen tog jag en sväng in på gymmet tillsammans med Kärleken.

I morgon, så är det dags för Party party!! Kommer inte ihåg exakt hur många det blev tillsist men många blev det! Ska bli kanon kul :) Bowling, mat o dricka!

Ha det bäst och Njut av dagen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Ha en super mysig helg min vän!

2009-11-20 @ 12:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0