Kusin vitamin

Igår, måndag, var jag och käkade lunch med mina systrar och min kusin Linn, de va jätte mysigt att få träffas och "babbla" av oss om allt möjligt. Det var ett tag sedan! Det får bli ändring på det, det behöver inte va så lång tid mellan träffarna... Vi hade bestämt att vi skulle luncha ute på Villa Vik. Mums vilken god mat det va! Ett stort sallads bord, soppa och varmrätt, som om inte det skulle vara nog så var det även tårta till kaffet!! När vi åkte därifrån så var vi mätta o goa!


Systrarna + Kusin Vitamin

Efter detta var det dax för mig och Pannan att åka och handla! Vi började på Samarkand, vi skulle ju både hanlda mat och annat! Var även på Gina, för att se om jag kunde hitta nått till lördagens fest?! Provade säkert 10 olika tunikor/klänningar....men ingat passade, eller jo, det gjorde det men..... jag VET JU INTE VAD JAG VILL HA!!! *suck*. Så är det ju alltid när man ska ha något, behöver man inget eller inte har råd så hittar man massor!!!

Men jag köpte mig en ny kamera!! Yohooo! Det blev en Fujtsi,( fick pengar till de när jag fyllde år) så nu ligger den på laddning. får väl se hur mycket jag orkar eller vill läsa manualen! hatar nämligen detta. Får väl testa mig fram på "knapparna".
Det var ju meningen att jag skulle ha tränat i går.....men när vi kom hem vid 19 tiden så fanns det absolut ingen ork kvar till detta!! Jag hade säkert trillat av löpbandet?? ha ha.... Så det blev macka o te framför tv:n istället, och vid 21.30 var både Pannan o jag i säng!! helt slut bägge två!

Ha en underbar dag och var rädd om dig!!
Kram


Kommentarer
Postat av: SaraFia

Woho ny kamera! :D FETINGBRA! :D

2009-11-17 @ 11:03:19
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0