Söndags morgon

Kan ni tänka er att jag är upp så här tidigt!! nästan frivilligt!? Varför ligger jag inte kvar i min varma sköna gosiga säng?? Igentligen är jag TRÖTT, har inte sovit så där jättebra i natt, det är ju fullmåne och drömmarna har avlöst varandra! Bara en massa stress drömmar! Jobbigt! Men Kärleken skulle i väg nu på morgonen, på folkrace. Så jag gick upp samtidigt för att fixa lite frukost och kaffe till honom innan han stack i väg! Hade väl igentligen önskat att vi kunde legat kvar och kanske käkat frukost i sängen! Det är så himla mysigt! Detta är nått jag absolut inte skulle ha gjort i "mitt förra" liv! Men nu kan jag verkligen längta efter det....
Jag bjöd förresten Pannan på frukost på sängen i går! Tyckte att hon oxå kan få känna hur mysigt det är.



Igår var vi på lite Halloween fest! Trevligt trevligt! Vi var utklädda, jag som häxa (behövde ju inte fixa till mig så mycket då?!) Pannan som....jag vet inte vad, men läskig såg hon ut! Kärleken var "döden" men jag tycker nog att han mer såg ut som en fågelskrämma? Och Ellen var fattig barn! Tycker att det är jättekul med sånt här, att få spöka ut sig! När vi var och tittade på Dansuppvisning i fedags, så kunde man oxå komma utklädd.... det var bara vi som gjorde det!! Kicki o jag, vi var häxor även då!


Visst är vi fina???


Ellen och Pannan!


Två äkta häxor!!

Idag
ska vi åka ut till Lilla lillasyster och få lite massage! Härligt härligt, känner att jag börjar bli lite "stel" i min skuldra. Sen ska jag hjälpa Pannan med en del saker i hennes rum, detta skulle jag ha gjort i går.....men så blev det inte! Hade en så skön "slappe" dag, läste förövrigt ut min bok. Klädde inte på mig förrän klockan nästan va 1!! Då tog Kärleken och jag en prommenad, det va ju så kanonfint höstväder i går, sol men kallt! På med varma kläder, mössa och vantar! man behöver verkligen såna dagar emellanåt, utan en massa "pass" hit och dit!

Nu är det dax för "riktig" frukos och sen ska jag väcka Pannan!!

Njut av dagen!
Kram


Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Vilka läckra bönor!

2009-11-02 @ 12:36:44
Postat av: egor

haha snyggt! :D

2009-11-02 @ 17:24:29
URL: http://egorsamarin.blogg.se/
Postat av: SaraFia

Haha justde glömde säga; Uffes hatt påminner skrämmande mycket om präst-Henrik måste jag säga, HAHAHAH!

2009-11-08 @ 12:34:25
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0