Torsdag

Då har man jobbat färdigt för den här veckan!! Härligt! Jag har nämligen tagit ledigt i morgon fredag... Tyckte att jag behövde det :) Behöver ängna mig åt hemmet, få det städat och advents pyntat, för det är ingen annan som gör det! Men jag kan iofs tycka att detta är roligt, när man känner för det, och det gör jag nu! Få upp stjärnorna i fönstren så det lyser upp.
Har varit ute på Lundens idag efter jobbet och köpt lite jul blommor, hyacinter och julstjärnor.



Imorgon fredag kommer SaraFia hem igen och hon har med sig Ansgar, bara över helgen men ändå, jättekul! Dom skulle ner hit på dop och Ansgar kan ju inte vara hemma i storstan själv?


Världens gosigaste katt, Ansgar!

Nu ska jag strax i väg och ha spinningen,har min "grupp" i kväll. Känner av lite efter löpningen i går, har lite ont i benen/höfterna. Måste nog köpa mig nya löpar skor? Men jag tycker att det är skönt när det känns att man tränat!
Efter träningen så kommer Kärleke hit, det är så mysigt när han är här!

Ha det gott i kväll!
Kram


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ha en underbar ledig dag, ses på lördag :-)

2009-11-27 @ 07:26:47
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0