Höst väder

Idag är det tisdag och ett underbart höstväder utanför fönstret! men jag vet att det inte är lika skönt ute som det ser ut att vara. Jag var ute en liten sväng förut när jag skulle till "tandis".... inget kul! Det mest possitiva var att jag inte hade några hål!!! eller annat som behövde göras! Men det kostade mig ca 500kr!! Det är inte klokt! 500kr för 15 min! Snacka timpening! Suck! Ekonomin är ju inte det bästa nu när man varit i väg på semester...men det är "smällar" man får ta!


Gillar verkligen denna bild som är tagen av Pannan!

Ikväll ska jag först fixa naglarna efter jobet, sen bär det av in till stan med Kici, för att fylla upp i skåpen. Det fullkomligt ekar när man tittar i kylskåp, skåp o lådor! Det är väl konstigt att allt tar slut samtidigt? Märkte det i helgen när jag skulle göra en äppelkaka och margarin, socker och mjöl var slut! sånt har man ju alltid hemma? nästan iallafall!

Igår blev det en tur upp till gymet med Pannan. Jag sprang 55min på löpbandet! Det var inte meningen att det skulle bli så länge, men det va liksom svårt att bara sluta....kom liksom in i andra andningen! Gav mig även på lite styrka, men tog det jättelungt med tanke på min axel! Men det känns kanon bra idag, inte alls vidare ont! :)
När vi kom hem var det varsitt soffhörn som gällde med smothie och en kopp te medan vi tittade på Svenska Hollywoodfruar.....vad ska "vi" nu prata och reta oss på när detta program är slut? ja, det kommer säkert nått annat!? I allafall är jag inte avundsjuk på deras liv, bara på deras pengar! Det blir ju liksom lättare om man hela tiden slipper "tänka" eller "trolla" fram pengar!


SaraFia ute i höstrusket! Även här är Pannan fotograf!

Njut av livet det går inte i repris!! :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0