IKEA söndag.

Idag bar det iväg till IKEA tillsamman med Pannan, Kicki och Johanna. Alltid lika kul med en tripp dit och det är absolut inga problem med att hitta nått man vill ha :) Vi hittade en massa "bra o ha" grejer!


Lite te innan vi går in på IKEA.

Sen gjorde vi en massa fynd på FYNDET. Jag hittade en Expidit hylla och en tv-bänk och Kicki fyndade en klädhängare. Men mest var det Pannan som skulle/ville ha nytt till sitt rum. Det blev både matta, lampor och annat smått o gott till henne. Det vi egentligen skulle ha var SLUT! Typiskt. Det var en klädhängare så hon kan hänga alla sina klänningar på den.


Johanna o Panna provar IKEA´s sängar och en liten stol!


Dom hade även väldigt fina hattar! Vet inte riktigt vilken som var finast? Kanske tårt hatten?

Efter ca 5 timmar så var vi ganska nöjda, trötta och många pengar fattigare.....


Man blir trött av att gå på IKEA.

Rätt som det var så sa Pannan något chokerande....... "Jag ska banne mig hålla ordning på mitt rum"!!! Jag blev verkligen chokad av att höra detta så jag var tvungen att hämta Johanna o Kicki så att dom fick bli vittne till hennes ord! Ni som känner Pannan.....fattar säkert med tanke på hur det oftast ser ut på hennes rum!

Nu återstår bara att plocka upp och att montera allt som ska monteras! Sen blir det till att möblera och det är ju det roligaste :)

Hoppas  i haft en lika trevlig söndag som vi haft med en massa skratt o trams.....

Lev här och NU!
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0