Höst höst höst...

Visst är det en härlig tid ute nu?? det tycker iallafall jag! Tycker att det är så mysigt med alla löven som ligger på marken, man kan gå och sparka så det bara virvlar runt fötterna! Trots att det ofta är mulet, mörkt, regningt och ruggit så tycker jag det är mysigt! När man är ute och går, vinden piskar i kinderna det är kallt och blåsigt! Sen kommer man hem och är så  nöjd och det är så skönt att få komma in i värmen, ta en kopp varm choklad eller te, tända en massa ljus och bara krypa upp i soffan läsa eller titta på en film! Bara älskar denna årstiden :) Man har inga "krav" på sig att man måste vara ute för att det är ljust och fint väder! Även om jag älskar även det!
Jag njuter verkligen av hösten! Fast jag vet att det är många som verkligen hatar hösten och vill fly så här års! Men jag tycker att alla årstider har sin charm.... även hösten! :)
Vad tycker du??? vilken årstid är din favorit?


Massor av löv ute.....


...ännu mer löv....


...massor av färgglada löv!


Sen är det bara att mysa med massor av tända ljus överallt.....


.... och en stor kopp te/cholkad tillsammans med en bra bok/film!
Kan det bli mycket mysigare en ruggig höst dag??


Ha det gott i höst rusket och va rädd om dej!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jennsan

Tack lilla du för att du tycker om alla löv som ligger överallt Men det finns säkert någon som tycker det ser för jävligt ut, men i morgon åker de väck Om man säger som så att jag vet vad jag ska göra hela dagen / Kramis

2009-10-26 @ 21:23:16
Postat av: Carina kopis

Jag HATAR hösten!

2009-10-27 @ 12:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0