Lördag morgon

Åhh så härligt med lördags mornar! Kärleken väckte mig i dag strax efter kl 8 men en stor kopp te på sängen! Då gör det absolut inget att klockan inte är mer! Han hade vaknat tidigare och gått ner till bageriet för att köpa frallor! Det är verkligen kärlek! :) Åhh jag får ligga kvar i sängen o sova! Sen kom han hem o fixade te, kaffe och frukost! Det är så mysigt att sitta vid frukostbordet och läsa tidningen tillsammans och bara ha det gott! Tänk va skönt de hade varit om alla mornar hade sett ut så här! Fast å andra sidan kanske man hade tröttnat på det då?
I natt får vi sova 1 timme extra! Tack för det :) Så, glöm nu inte att ställa tillbaka klockan 1 timme när ni lägger er!

Dagen ska Pannan och jag ägna åt att plocka iordning och rensa ut ( som jag skrev i går) Fick ett bra tips från Carina kompis, att jag skulle spara prylarna och åka ner till Ronneby på loppis till våren och sälja dem! Där går det visst att sälja det mesta! Så det blir att fixa tomma lådor, så jag kan spara prylarna.... och hoppas att det snart blir vår!

Chokladfounde


Igår kväll så testade jag min pressent som jag fick av mina systrar, nämligen chokladfounde! Det var kanon gott! Jag hade köpt hem en massa olika frukter som jag skar upp i mindre bitar och som vi sedan satt och doppade i chokladen! Mums va gott de va!


Choklad...va vore livet utan choklad??


En massa goda frukter att doppa!


Pannan som INTE tycker om choklad? fick vaniljyogurt och björnbär istället...

Nu ska vi ta tag i dagen, så det blir nått gjort!

Ha en underbar dag, det ska jag ha trots "städning" och undanröjning!

Njut av Livet, Lev här och NU!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0