Mina nya älsklingskoppar

När jag hade min födelsedags fest ( för ungefär 1v sedan) så fick jag nya te koppar av "Jennsan".... dom har nu blivit mina nya favo koppar!! Dom är såå goda att dricka ur! Tack så jätte mycket för det "Jennsan"!
Fick även en fin burk som passar till kopparna, perfekt att ha lös te i.


Visst är dom fina?

Jag fick även en massa andra fina grejer.


Massor av olika sortes te och choklad och annat gott! Det är precis vad jag älskar! Det verkar som om mina vänner vet vad jag tycker om? ha ha ....
Fick även choklad fondue (av mina systrar), ska bli spännande att testa detta med en massa goda frukter att doppa i chokladen eller nått annat gott. Tror att det var en tanke bakaom detta eftersom mina systrar oxå älskar choklad! :)

Ikväll har jag bara tagit det lungt, nästan? Jag var lite präktig i helgen och manglade mina stora dukar och nu skule jag lägga in dem i linneskåpet...men där var det fullkomligt kaos! så det var bara att börja rensa ut! Det blev en hel bärkasse med en massa gamla lakan, handdukar och dukar som försvann! Inte utan att jag känner mig jättenöjd! :)

Nu är det sängen som gäller och hoppas på att förkylningen är borta i morgon? Jag har haft på mig raggisar hela kvällen! så det så....

Sov gott! Natti natti....
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Finns det några helvita dukar eller nått sånt som man kan sy nått snyggt av? Isf; SPARA!a :p

2009-10-20 @ 20:10:40
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0