Förkyld?

Usch...jag tror att jag håller på att bli förkyld?? Har iallafalla ont i luftrören men är inte snuvig, alltid nått possitivt! Kände detta redan i går em när vi var på väg hem från IKEA, men jag ville inte riktigt ta det till mig då! Men väl hemma när jag höll på att montera o pyssla så blev det bara värre o värre. Så det blev echinagard brus tabletter varannan timma, det var förövrigt det första jag satta i mig i dag på morgonen oxå. Sen tog jag även en skvätt rom i te´t, det värmer iallafall lite i halsen.



Är på jobbet idag, sitter för mig själv, så jag inte ev skulle smitta någon annan....hade så mycket att göra så det var inte läge att stanna hemma... (vet att detta inte är någon ursäkt! är man sjuk så är man!)
Någon träning blir det inte idag! Suck! Jag som verkligen ville det (vill jag väl i ochförsig alltid :) ), skulle gå på Kickis spinningpass i kväll och lite styrka efter det. Men jag vill ju hellre bli frisk, så träningen får vänta!
Det får bli att krypa upp i soffan med raggisar, en varm filt och en STOR kopp te! Och hoppas att det hjälper?

Ta på dig varmt idag... för det är verkligen höst, rusk och kallt ute idag!



Ps Glöm inte ta på raggisarna.....

Ha det gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: Kicki

Krya på dig gumma...det blir fler träningstillfällen, o glöm nu inte raggisarna!

2009-10-19 @ 15:31:17
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: SaraFia

Krya på dig! :D

2009-10-19 @ 20:57:30
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0