Torsdag kväll

Kände mig ganska pigg hela torsdagen....men tog det ändå lungt och hoppade träningen! Istället fick jag dammsuget och undan plockat här hemma! Alltid skönt att få det gjort innan helgen :)

Sen blev det varin toast med brieost och en kopp te, smatidigt som vi tittade på S.O.S Gute. Tycker om detta program, kan ju ha med att göra att man känner igen sig på platserna. Men man förstår verkligen hur mycket "bra" jobb dessa killar o tjejer gör! Och vilket tålamod dom måste ha! En stor heder till alla som jobbar inom räddningstjänsten överallt i Sverige och Världen!

Passade även på att fixa mina naglar, när jag ändå satt ner!


Det blev röda naglar denna gången!

Pannan passade på att lägga en choklad ansiktsmask


Så här fin var Pannan. Tur att det inte kom någon och knackade på dörren! Ha ha...

Idag fredag ska jag bara ta det lungt. Laga lite god mat ( precis som om man skulle laga nått otäckt?) ja ja, sen blir det säkert ett gott vin till det! Kärleken kommer oxå. Han behöver pysslas om, har jätte mycket på jobbet + att han har fått typ ryggskott? så det får bli linement och massage och hoppas att det hjälper?

Imorgon lördag ska jag vara hemma o plocka och rensa i skåp och gömmor! Har upptäckt att jag har en massa grejer som bara står och inte anväds, lika bra att göra sig av med dem. Kanske kan man få nått för dem på loppis eller nått?

Ha en fortsatt bra fredag!
Ta det lungt och ha det bäst!
Kram

 


Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Halloj!

Skönt att du piggnat till ;)

Spara alla prylar du samlat i skåpen i en kartong och åk ner till Ronneby och sälj på loppis till våren. Där köper dom allt från prydnadssaker till kläder och skor.

Trevlig helg!

2009-10-23 @ 15:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0