Besviken

Jag blev verkligen besviken på "Kommisarien och Havet" som sändes igår på kanal 4!!! baserat på Marie Ljungsteds böcker. Ingenting stämde med böckerna, inte ens namnen!!! Handligen var inte heller helt korrekt och personerna i fråga???? Näää det stämde inte heller!!! Fattar inte att man som författare kan godkänna nåt sånt här, eller dom kanske inte har så mycket att säga till om????
Näää, det var första och sista avsnittet jag såg av detta. Hädane efter så blir det "Mannen under trappan" på kanal 1 på söndagskvällarna istället, så länge det nu går!

Annars har jag jobbat idag, skulle igentligen bara jobba halv dag....med det blev mer! förvånad eller??? Näää trodde inte det!
Men nu ska jag strax gå hemmåt, gå o gå? ta trappan upp iallafall. Ska var med på ett möte i kväll kl 18! Sen blir det en tur till Gymet,tror jag? men jag ska inte träna, bara testa!? Eller iallafall ta en bastu....

Hittade denna söta bild på "tjejerna", tagen för jääätte lääänge sedan!!! :)


Visst är dom söta?? ha ha....

 
Eller vad säg om dessa.......... inga komentarer behövs!!

Lev Livet och Njut!!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Då är det precis som senaste Harry Potter filmen! BLÄ LIKSOM!

2009-09-14 @ 20:20:18
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0