Lördag

Så var det lördag igen.... Härligt! Vaknade vid halv 9 tiden, det är så skönt att få vakna av sig själv och inte av en hysterisk klocka som ringer!
Pannan hade fixat frallorna till frukost, eftersom hon ändå var uppe och ute och fotade på morgonen. Hon fotade helt underbara bilder på sjön....


Detta var bla en av bilderna... visst är den fin? Ni hittar fler bilder Här

Efter frukost åkte Panna och jag in till stan, buss in och tåget hem. Kan ju fortfarande inte köra eftersom jag inte kan röra armen ordentligt!! Bytte en kudde på Indiska, köpte mig ett  Thomas Sabo armband...eftersom jag tycker att jag är värd det efter min operation?! En liten "pepp upp" pressent till mig själv! :)
Och naturligtvis så fikade vi på Millas!


Idag blev det en caffelatte till mig, hallonpaj & saft till Pannan!

Igår kväll bjöd jag Kärleken, Emil och Pannan på middag. Det blev Alfredo (pasta) till varmrätt och Pannacotta med passionsfruktssås till efterrätt....och naturligtvis ett gott vin till det! efter det var vi mätta o goá, så det blev soffhörnet en stund innan vi gick upp till Mickes funhouse (garaget) en stund och spelade en massa vinylskivor! Härligt att få lite "flasch backs"!!


Alfredo.


Pannacotta med passionsfrukssås...mums!


Kicki och jag framför kaminen i Mickes funhouse.

Nu ska vi göra oss iordning för att bege oss ner till Kärleken för att grilla i kväll, troligtvis sista grillningen för i sommar, det gäller ju att passa på!

Fortsätt att njuta av livet, det går inte i repris!
Kramar


Kommentarer
Postat av: jennie penny

kul att du mår bra efter OP ser fram emot att ha dig tillbaka på jobbet snart

2009-09-12 @ 16:15:33
Postat av: Kicki

hm...alltid mysigt i garaget eller hur :-)!!!

2009-09-14 @ 08:21:20
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: han du vet..

jaha..o ingenting om den mysiga grillkvällen...

2009-09-14 @ 16:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0