Trött...

...*Gäsp*... va trött jag är i dag! Känns som om jag hade gjort vad som helst för att få sova några timmar till! Det är väl "sviterna" från i går som sitter i? Jag var ju som sagt uppe i ottan för att genomföra min morgonträning, sen gick dagen i ett.....var superspeedad hela dagen. Det var mycket jobb, möte både fm och em, sen hem slänga i sig nått lätt att äta för att sedan sticka i väg och bowla innan det var dax att sticka hem och fixa i ordning sig och i väg till chefen för lite kickoff med jobbar kompisarna!!
Vi hade det jättetrevligt, började med en lite annorlunda tipspromenad/frågesport? Man skulle gissa vilken fågel som hörde till vilken holk?! Jag och Jennie hade bara 3 fel av 16! Bra va :) Sen var det dax för mat... kräftor, paj , ostar och en massa annat smått o plock! Mumms....
Mycket skratt och prat blev det ( jobbsnack var förbjudet!) En trevlig kväll helt enkelt!!


Snart är det "riktig" höst med massor av fina färger.

I kväll är det dax för mitt spinningpass, ska bli jättekul att komma i gång igen! 1,5 tim intensivpass...pust! men det är så gott efteråt....



I morgon fredag blir det "utgång" med Jennie och på lördag ev men Carina kompis! Det gäller att hålla i gång...ha ha ha!! Men jag älskar ju att partaya så det är inga problem.... :)

Ha en bra dag i dag!! Snart är det helg igen....
Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0